План створення безпечного освітнього середовища ДНЗ ЦЛППОН на 2020-2021 н.р.
План заходів
щодо створення безпечного освітнього середовища
ДНЗ «Центра легкої промисловості та побутового населення м. Житомира»
на 2020-2021 н. р.
№ п/п |
Назва заходу |
Дата проведення |
Відповідальні |
1. |
Відпрацювати з здобувачами освіти правила внутрішнього розпорядку центру та доповнення їх на предмет заборони принесення в центр вогнепальної холодної зброї, алкогольних та тютюнових виробів, наркотичних засобів, порнографічної продукції. |
Вересень |
Класні керівники, майстри виробничого навчання |
2. |
Створити картки психолого-педагогічного супроводу здобувачі освіти схильних до правопорушень |
Вересень |
Психологічна служба |
3 |
Довести до відома всіх класних керівників наказ МОН України № 844 від 25.12.2006 «Попередження насильства в сім’ї» |
|
|
4 |
Проведення діагностики рівня адаптації учнів першокурсників до нових умов навчання |
Жовтень |
Психологічна служба |
5 |
Встановити постійний контроль за відвідуванням здобувачами освіти навчальних занять. |
Постійно |
Кл. керівники, Психологічна служба |
6 |
Залучення здобувачів освіти, схильних до правопорушень у гуртки художньої самодіяльності, спортивні секції |
Вересень |
Кл. керівники, керівники гуртків, керівник фіз.. Виховання |
7 |
Проводити моніторинг ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, визначення причин тривожності та агресивності |
Постійно |
Психологічна служба |
8 |
Відвідування учнів за місцем їх проживання |
За потребою |
Кл.керівники, Психологічна служба |
9 |
Проводити інструктивно- методичі наради з класними керівниками з питань профілактики правопорушень |
Протягом року |
Голова метод. комісії класних керівників, Психологічна служба |
10 |
Забезпечити неухильне виконання педагогічними працівниками школи Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного , духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. |
Постійно |
Педагогічні працівники закладу |
11 |
Участь у Всеукраїнській акції "16 днів проти насильства" |
Листопад-грудень |
Учнівська рада, психологічна служба |
12 |
Співпраця з Житомирською організацією «АВЕНІР» з проблеми торгівлі людьми, перегляд відеофільму «Не стань живим товаром». |
Лютий, квітень |
Психологічна служба |
13 |
Проводити соціально-психологічні дослідження серед учнів закладу з метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити рекомендації для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх |
Постійно |
Психологічна служба |
14 |
Розробити поради для педагогічних працівників «Як допомогти здобувачу освіти, якій цькує інших» |
Вересень |
Психологічна служба |
15 |
Бесіда з елементами тренінгу «Світ без насильства» |
Листопад |
Вихователі |
16 |
Виставка малюнків та плакатів «Стоп булінг» |
Грудень |
Клані керівники, здобувачі освіти |
17 |
Перегляд відео, презентацій «Особливості проявів боулінгу в учнівському середовище» |
Грудень |
Психологічна служба |
18 |
Відверта розмова «Як запобігти булінгу між учасниками освітнього процесу» |
Грудень |
Вихователі |
19 |
Години відвертого спілкування « Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» |
Березень |
Класні керівники, психологічна служба |
20 |
Місячник правових знань |
Квітень |
Викладач правознавства |
21 |
Співпраця з Всеукраїнською благодійною громадською організацією «АСЕТ» щодо профілактики негативних явищ серед учнівської молоді. |
Протягом року |
Психологічна служба |
22 |
Методичні рекомендації для батьків та педагогічних працівників «Профілактика агресивної поведінки» |
Жовтень |
Психологічна служба |
23 |
Співпраця з міською службою у справах дітей «Булінг в молодіжному середовище» |
Жовтень |
Представник служби Психологічна служба |
24 |
Створення постійно діючої виставки на правову тематику |
Вересень |
Бібліотекар |
25 |
Індивідуальне психологічне консультування |
Протягом року |
Психологічна служба |
26 |
Провести розширене засідання учнівського самоврядування, батьківського комітету, адміністрації центру по підведенню підсумків роботи органів учнівського самоврядування. Аналіз успішності здобувачів освіти та дотримання учнями правил внутрішнього розпорядку за І семестр 2020-2021 н. р. |
За планом |
Адміністрація ліцею, батьківський комітет, члени учнівської ради |
27 |
Корекційні заняття з здобувачами освіти щодо подолання девіантної поведінки |
Протягом року |
Психологічна служба |
28 |
Створити картки психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти схильних до правопорушень |
Вересень |
Психологічна служба |
29 |
З метою запобігання в учнівському середовищі негативних проявів, дитячої бездоглядності, злочинності, проводити індивідуальну роботу з функціонально-неспроможними сім’ями. |
Протягом року |
Класні керівники, майстри в/ н, Психологічна служба |
30 |
Проводити обстеження житлово-побутових умов здобувачів освіти, сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, складання актів обстежень. |
За потребою |
Класні керівники, майстри виробничого навчання, соціальний педагог, пр. психолог |
Практичний психолог В. В. Шедова