Інформуємо про хід реалізації проекту «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»
Пропонуємо дайджест новини щодо виконання проекту з підготовки викладачів профтехосвіти в Україні.
Джерело : https://mon.gov.ua/ua/ministerstvo/diyalnist/mizhnarodna-dilnist/mizhnarodni-osvitni-proekti/proyekt-programi-erasmus-pagoste
Проєкт Програми Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні»
Коротка назва проєкту: PAGOSTE
Пріоритет: Розвиток потенціалу вищої освіти
Тривалість проєкту: 15.01.2020 – 14.01.2023
Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Цільова група:
Здобувачі освіти закладів вищої освіти, які навчаються за програмами підготовки викладачів професійної (професійно-технічної) освіти, викладачі професійної (професійно-технічної) освіти, керівники закладів професійної (професійно-технічної) освіти, Міністерство освіти і науки України, здобувачі освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти, роботодавці.
Учасники консорціуму:
Партнери з ЄС Університет Констанц, Німеччина Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія Римський університет Тре, Італія |
Українські партнери Міністерство освіти і науки України, Київ Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Київ Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана, Київ Українська інженерно-педагогічна академія, Харків Національний транспортний університет, Київ Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, Одеса |
Мета проєкту: підвищення якості та актуалізація підготовки викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти, та закладами професійної (професійно-технічної) освіти.
Завдання проєкту:
налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти, та закладами професійної (професійно-технічної) освіти й іншими зацікавленими сторонами;
запровадити механізми УОП в систему підготовки викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти;
надати можливість закладам освіти, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти, використовувати стандарти УОП.
Напрями діяльності у рамках проєкту:
аналіз системи управління підготовкою викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти;
розроблення та впровадження механізмів управління на основі партнерства (УОП);
змістовний внесок європейських партнерів в розроблення механізмів УОП;
запровадження механізмів УОП на національному рівні.
Очікувані результати:
Проаналізовано систему управління підготовкою викладачів для професійної (професійно-технічної) освіти.
Розроблено та впроваджено механізми УОП.
Зроблено внесок європейськими партнерами в розроблення механізмів УОП.
Запроваджено механізми УОП на національному рівні.
------------------------------------------------------------------------
Про проведення 14-15 вересня 2020 р. засідання круглого столу «Управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти: узгодження інтересів зацікавлених сторін» -
просимо читати на офіціному сайті Інститутупрофесійно-технічної освіти АПНУ (https://ivet.edu.ua/)