Пошук роботи. Алгоритм дій
Алгоритм пошуку роботи
Етапи
1 етап
Визначення конкретної мети |
Необхідно підготувати «Вичерпну інформацію про себе». Перш за все, дай відповіді на питання:
|
|
|
2 етап
Пошук вакансій, вивчення ринку праці |
Якщо ти вже вирішив, де хочеш працювати, переходь до вивчення ринку праці і пошуку підходящих вакансій. Основні канали розповсюдження інформації про роботу:
Вибір каналу для ознайомлення з інформацією про роботу залишається за тобою. Добре зваж свій вибір.
|
3 етап
Складання резюме |
Резюме – візитна картка та спосіб самореклами на ринку праці.
У резюме ти повинен викладати коротко найважливіші для працедавця факти своєї біографії, пов’язані с твоєю професією, знаннями, вміннями, навичками та особистісними рисами.
|
4 етап
Телефонна розмова з працедавцем |
Телефонна розмова – один із засобів потрапити на співбесіду. Вона має викликати у працедавця бажання зустрітися з тобою. Готуючись до неї, продумай запитання до працедавця. Уникай під час телефонної розмови таких фраз:
Закінчує телефонну розмову завжди той, хто телефонує, а не той, кому телефонують. Закінчуючи телефонну розмову, необхідно попрощатися.
Ти повинен вибрати сприятливий час для дзвінка: понеділок і вівторок можуть виявитися досить невдалими днями для телефонних розмов – люди лише втягуються в роботу. Робочий настрій переважає у середу та четвер.
Важливим є не тільки день, але й час дзвінка. Найкраще телефонувати об одинадцятій годині ранку, або з чотирнадцятої до п’ятнадцятої години.
Домовившись про зустріч, занотуй:
|
5 етап
Підготовка супроводного листа |
Лист до працедавця виступає ефективним способом змусити його звернути увагу на твоє резюме.
Він відображає твою зацікавленість в отриманні роботи саме цієї організації, і, відповідно, ти повинен продемонструвати знання сфери діяльності потенційного працедавця.
|
6 етап
Проходження співбесіди |
Якщо працедавець запросив тебе на співбесіду, то можна сприймати запрошення на переговори як можливість укладання угоди.
Ти пропонуєш скористатись товаром, який у тебе є, тобто продати свої знання й уміння за відповідну винагороду, а працедавець вправі купити їх у тебе чи в одного з твоїх конкурентів, якщо твої докази недостатньо переконливі.
Намагайся подати справу так, щоб співрозмовник перейнявся твоєю зацікавленістю роботою, що ти – саме той, кого він довго шукав.
І не слід забувати, що пошук роботи – це теж робота, і всі твої зусилля та дбайливе ставлення до процесу пошуку роботи будуть повною мірою віддячені здобуттям найкращої посади.
|