A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Професійний коледж індустрії краси і технологій м. Житомира

Пошук роботи. Алгоритм дій

Дата: 14.02.2025 08:45
Кількість переглядів: 29

Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

Алгоритм пошуку роботи

Етапи

1 етап

 

Визначення конкретної мети

     Необхідно підготувати «Вичерпну інформацію про себе».

Перш за все, дай відповіді на питання:

  • Чи знаю я конкретно х, що шукаю?
  • Чи є в мене визначена професійна мета?

 

 

2 етап

 

Пошук вакансій, вивчення ринку праці

    Якщо ти вже вирішив, де хочеш працювати, переходь до вивчення ринку праці і пошуку підходящих вакансій.

Основні канали розповсюдження інформації про роботу:

  • періодичні друковані видання;
  • робочі та корпоративні веб-сайти
  • кадрові агентства та агентства з працевлаштування;
  • дні карєри;
  • ярмарка вакансій;
  • виставки;
  • пряме звернення до працедавця;
  • рідні та знайомі.

     Вибір каналу для ознайомлення з інформацією про роботу залишається за тобою. Добре зваж свій вибір.

 

3 етап

 

Складання резюме

     Резюме – візитна картка та спосіб самореклами на ринку праці.

 

     У резюме ти повинен викладати коротко найважливіші для працедавця факти своєї біографії, пов’язані с твоєю професією, знаннями, вміннями, навичками та особистісними рисами.

 

4 етап

 

Телефонна розмова з працедавцем

     Телефонна розмова – один із засобів потрапити на співбесіду. Вона має викликати у працедавця бажання зустрітися з тобою. Готуючись до неї, продумай запитання до працедавця.

Уникай під час телефонної розмови таких фраз:

  • «Ви повинні» - співрозмовник нічого не повинен;
  • «Я не знаю» - звучить як незнання в цілому;
  • «Ні» - на початку речення не вживається, оскільки після цього наступне позитивне висловлювання вже не сприймається на належному рівні;
  • «Вас турбує» - ділова телефонна розмова на може турбувати, бо вона призначена, щоб дізнатись інформацію.

     Закінчує телефонну розмову завжди той, хто телефонує, а не той, кому телефонують. Закінчуючи телефонну розмову, необхідно попрощатися.

 

     Ти повинен вибрати сприятливий час для дзвінка: понеділок і вівторок можуть виявитися досить невдалими днями для телефонних розмов – люди лише втягуються в роботу. Робочий настрій переважає у середу та четвер.

 

     Важливим є не тільки день, але й час дзвінка. Найкраще телефонувати об одинадцятій годині ранку, або з чотирнадцятої до пятнадцятої години.

 

     Домовившись про зустріч, занотуй:

  • дату та час;
  • місце зустрічі;
  • імя людини, з якою необхідно зустрітись.

 

5 етап

 

Підготовка супроводного листа

    Лист до працедавця виступає ефективним способом змусити його звернути увагу на твоє резюме.

 

    Він відображає твою зацікавленість в отриманні роботи саме цієї організації, і, відповідно, ти повинен продемонструвати знання сфери діяльності потенційного працедавця.

 

6 етап

 

Проходження співбесіди

    Якщо працедавець запросив тебе на співбесіду, то можна сприймати запрошення на переговори як можливість укладання угоди.

 

    Ти пропонуєш скористатись товаром, який у тебе є, тобто продати свої знання й уміння за відповідну винагороду, а працедавець вправі купити їх у тебе чи в одного з твоїх конкурентів, якщо твої докази недостатньо переконливі.

 

    Намагайся подати справу так, щоб співрозмовник перейнявся твоєю зацікавленістю роботою, що ти – саме той, кого він довго шукав.

 

    І не слід забувати, що пошук роботи – це теж робота, і всі твої зусилля та дбайливе ставлення до процесу пошуку роботи будуть повною мірою віддячені здобуттям найкращої посади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень